"Rikt liv med enkle midler" Arne Næss


søndag 30. november 2014

Endelig litt sjøfiske


I helgen fikk jeg endelig gjort alvor av noe jeg har tenkt på lenge. Prøve lykken med fiskestanga i saltvann. Jeg har en god bekjent som svir av mange timer i jakt på sjøørret og å bli med ham på tur var et godt utgangspunkt for suksess. På det som i følge ham var en dårlig dag, klarte jeg likevel å få 1 sei og 2 sjøørret på land. Det var moro og antagelig startskuddet for at en skoggangsmann som meg kan utvide fiskesesongen til litt vinterfiske etter sjøørret.




1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett