"Rikt liv med enkle midler" Arne Næss


lørdag 6. april 2013

Gjensyn med tiurleiken

Jeg besøkte tiurleiken i dag morges. Her er det lenge siden jeg har vært. Ikke på årevis har jeg satt mine føtter her. På grunn av sørlandsvinteren i år er av den utholdende sorten, er det skiføre overalt i dette området. Men snøen er perfekt til skigåing, så det var greit å komme seg fram til leiken til tross for betydelige motbakker. 
Spor av tiuren rett foran det gamle skjulet jeg har brukt her.
Vel inne på leiken var det lite spor. En og annen rekke av spor som en patruljerende tiur har satt fant jeg, men ellers lite spor.


Fine, gamle elementer i leikområdet.

Her har jeg og mine villmarksvenner tilbrakt mange timer med fyring og skjemt i løpet av flere år. Gode minner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar