"Rikt liv med enkle midler" Arne Næss


fredag 20. desember 2013

Stemning i morgentåke


De fineste stemningene i naturen, og de som egner seg best å fotografere, er ofte til stede når det gryr av dag. Heldigvis er gryningen i disse dager på et tidspunkt som de fleste kan takle å våkne til. Inkludert meg selv. Nylig stakk jeg til skogs før det var blitt lyst. Det var gråvær også. I løpet av turen sluttet det å regne og da jeg var på vei ned til bygda igjen begynte det å lysne. Da dukket det opp flotte stemninger med tåke langs Topdalselva og jeg endte opp med å ta de fineste bildene mens jeg gikk langs veien. Det er vel unødvendig å nevne at jeg hadde gått i den klassiske fellen å legge kameraet hjemme. Heldigvis er mobiltelefonen alltid med og denne dagen ble bildekvaliteten akseptabel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar