"Rikt liv med enkle midler" Arne Næss


mandag 12. januar 2015

Friluftsliv i 2015

2015 er "Friluftslivets år". I forbindelse med den offisielle åpningen den 13. januar oppfordres befolkningen til en natt i naturen. Se Friluftslivets år . Selv har jeg funnet en måte å motivere meg selv til å drive mer friluftsliv i 2015. Jeg skal overnatte ute minst èn natt i hver måned. Jeg starter med å delta på vårt lokale arrangement førstkommende helg. Jeg har selv vært med å planlegge dette og det skal bli spennende å se hvor mange som tar utfordringen.

Naturlivet er fantastisk. Spesielt hvis man tar seg tid til overnatting og matlagning ute. Bildet er tatt etter en tiurleik i 2013.

Vårens høydepunkt er å overnatte på orrfuglmyra og få med seg spillende fugl. Ungene trives i huk og sovepose!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar